söndag 5 juli 2009

Nattens uppdatering...

Lillfjompan är hemma från sitt läger.
Hon ser mer eller mindre ut som en neger och blev utnämnd till "Veckans blötdjur". När jag var mindre var även jag ett blötdjur och kunde tillbringa timmar i vattnet. Nu badar jag nästan inte alls förutom när det är så här varmt ute.

På måndag åker de hemmavarande fjompbarnen på semester med mormor och morfar i 2 veckor. Landstället skall intas tillsammans med alla kusiner och mostrar. Jag kommer att sakna dom kopiöst men jag kommer att veta att de har det bra.

Värmen och solen lyser fortfarande konstant. Idag var det något svalare. Jag och barnen var och badade, åt på Max inne i stan, var nere i hamnen och promenerade. När vi handlat kaffe kom vi på att vi skulle ta ett kvällsdopp. Det lilla doppet varade i 2,5 timmar. Vattnet var alldeles ljummet och blötdjuret var i princip i vattnet hela tiden.

För övrigt kan jag konstatera att livet verkligen är för djävligt. Min kropp vill inte kännas vid mig, arbetsgivarna lyser med sin frånvaro och resten vill jag inte ens prata om. Som sagt var -

LIFE SUCKS!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!