lördag 12 december 2009

Bara så trött

Bara så trött... ja, så är det.
Det känns verkligen som om jag kämpar i motvind.
Arg är jag med. Trodde ilskan skulle gå över men det gör den inte.
Jag är arg på allt skitsnack.
Det känns som om jag skulle vilja släppa ut alla sk sanningar jag fått mig till livs och bara se vad resultatet blir. Tänk så spännande det skulle vara...

I övrigt .- ja livet försöker ju gå vidare.
Hatar varje sekund av livet för tillfället.
Jag kanske borde vara glad men jag orkar inte.
Kroppen gör bara allt för ont.
Själen gör allt för ont.

Vill bara få så mycket ogjort.
Men det går inte.
Nope, nepp, nej...

Bara att försöka fortsätta att leva...
Hur sjutton det ska gå till...

Älska mig när jag behöver det...,
just nu behöver jag det.
Men jag behöver även ärligheten.
Sanningen.
Inga lögner... så trött på lögner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!