tisdag 15 december 2009

Julen närmar sig

Nu närmar sig julen. Julstämningen har svårt att infinna sig i bröstet. Har liksom ingen ork till sådana saker. Försöker att göra mitt bästa för att hitta lite ork och ibland kommer det en vindpust med ork som jag försöker utnyttja så gott det går.

Men det går framåt i varje fall...

Har fått medicin som dämpar ångesten när jag ska gå ut.
Har så svårt för att gå ut på dagarna - när det är ljust ute.
Går fram och tillbaka framför dörren och diskuterar med mig själv. Det är ju synd att det inte finns någon dold kamera någonstans för då skulle det se jätteroligt ut. Sånt kan man ju bjuda på :)
Idag var jag på sjukhuset på samtalsterapi och det kändes jättebra faktiskt.
I morgon är det nästa tur till Kungälv och terapi.
Mycket terapi blir det...
Men det är bra faktiskt.

I morgon ska de börja med Lillfjompans rum.
Det ska bli så skönt att i varje fall få ordning i ett rum.
Då är två av rummen färdiga....
Alltid något...

1 kommentar:

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!