torsdag 3 december 2009

Flytt och don't mess with me...

Har flyttat idag. 7000 kartonger (80 egentligen) har bytt plats... jag har ingenstans att lägga mina kläder för garderoberna har för tusan inte ens hyllor!!!

Sen - passa din tunga! Jodå - jag passar min egen. Har jag fått förtroenden är det sagt till mig och ingen annan. Jag kan ge förtroenden - och jag förväntar mig samma gentjänst tillbaka. Men, men - nu har jag fått lära mig på det grövsta sättet att sanningar jag sagt - har fått lögner tillbaka. Och det som sagts till mig  har varit extremt kryddat med lögner. Orkar verkligen inte mer snart. För 2,5 veckor sen funderade jag allvarligt på att ta livet av mig. I måndags funderade jag på det igen. Och idag - jadu... för i hela helvetet (ursäkta språket) blev jag såld av en människa på det grövsta sättet - med lögner. Jag avskyr lögner... jag hatar lögner. Nog om det.... men förvänta dig inga lögner tillbaka... men däremot kanske dina sk sanningar kommer fram - varför ska jag vara snäll när ingen är snäll mot mig?

Nej - jag lägger ner skiten. Lägger ner livet. Är du nöjd då? Jag menar - det var väl detta du menade? Jag kommer inte att skydda dig längre, jag har skyddat dig allt för länge nu. I flera år tom och nu är det slut - finito, nada och zipp. Nu har du gjort mig riktigt, riktig arg - sorry vännen - that's life...

Och nu över till något mer... trevligt?
Ja, snälla ni - gör något trevligt... för min skull....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!