onsdag 9 januari 2013

Det borde nog vara förbjudet...

... att vara så lycklig!

En helt underbar konsert med Magnus Carlsson... Kören fick väldigt mycket beröm både ifrån Magnus själv, hans band men även av de som var och lyssnade. Kyrkan var fullsatt och hela upplevelsen var helt underbar. Helt enkelt oslagbar...

Kören och Magnus Carlsson
Fröken Erdtman i ny skepnad
Ja, det var verkligen en upplevelse att stå där och sjunga. Man blir så uppfylld och detta måste ju verkligen bli årets stora musikupplevelse... Det kommer även att mynna ut i ett musikprojekt med de vuxna tjejer som var med då vi ska köra igång ett projekt som vi ska prata om nästa vecka...

Var ju bara tvungen att ta ett kort på mig själv och skicka till den älskade pojkvännen...

Och ja, det där med att vara älskad - visst är det trevligt när man är älskad och man inte ens har en uns av misstänksamhet och att man från allra första samtalet är helt ärlig om sig själv och vad man gjort, varit med om eller inte varit med om? Och får samma ärlighet tillbaka? Tja, tänk så mycket skit som många bär med sig och de är rädda för att det ska komma fram. Det slipper jag och Älskade M - för vi har valt från dag 1 att köra med "så här är det..."

Idag är jag lite extra glad för det är ju verkligen inte varje dag man får höra av två olika personer att man är en helt underbar, outstanding och oslagbar människa! Kändes så gott i magen, huvudet men framför allt i hjärtat :) Tack ni underbara människor för att ni finns! Världen blir en bättre plats att leva på med hjälp av er - för både mig och andra!

2 kommentarer:

  1. Var det hela gospelkören med ledare som sjöng?

    SvaraRadera
  2. Kören bestod av ett hopplock av tillfrågade sångare. Från Gospelkören var jag, "Lilla Marita" och en tjej som heter Towe med.
    Blev hur glad som helst när jag blev tillfrågad :D. Körledaren kommer från Norrtälje kyrka och är deras kantor sen ett par år tillbaka och heter Karin Sahlin (tror jag det är). En jätteduktig kantor och ledare :)

    SvaraRadera

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!