måndag 26 oktober 2009

Ett mail som jag behövde....

Fick ett mail idag. Ett sånt där mail som man behöver när man känner sig nere. Fick det av en kompis som heter Lena, vi gick på Nätverksteknikerutbildningen tillsammans. Får många goa brev från henne men detta var det goaste:




Jag känner en tjej som är rolig och omtänksam,
kärleksfull och givmild, tokig och lite galen.
En söt tjej och hon läser e-post just nu!

Skicka detta till tjejer du aldrig kommer
att glömma,inklusive mig.
Om du inte skickar det tillnågon
betyder det att du har för bråttom
och är på väg att glömma dina vänner

Nej Lena, dig glömmer jag aldrig, du förgyller min vardag med många roliga skratt.

Och idag förgyllde du min vardag när den kändes som mest hopplös.

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!