måndag 19 oktober 2009

Jag är jsjukt dålig på att skriva....

... jag vet det.

Jag har lixom ingen ork till att skriva men jag ska försöka få ihop några rader i varje fall.
Hur det gick i kyrkovalet har jag faktiskt ingen riktig koll på, inte än i varje fall. Kyrkans kvarnar mal långsamt.

Ludvig och Lovisa har varit bortresta i 10 dagar och kommer hem idag. Dom har varit hos sin pappa som bor i New York. Dom har haft jätteroligt och jag har saknat dom som sjutton, det märks att jag är van att ha mina barn hos mig hela tiden. Jag saknar deras storasyster med som sjutton, men hon är ju "vuxen" nu men vad spelar det för roll - saknaden finns där hela tiden. Men jag antar att det är en saknad varje förälder har som har vuxna barn. Barn kommer de ju att vara hela livet.

Annars --- jo, jag har fått en praktikplats på Jysk här i byn och det är kul som sjutton! Jag stortrivs verkligen. Måste göra prov och hittills har jag inte varit sämre än 92% fel och man måste ha 80% för att bli godkänd, så godkänd är jag. Bara att hoppas på att det leder till en anställning så småningom. Det finns 4 stycken butiker på vettigt pendlingsavstånd så ett vik eller anställning på någon av dom vore ju helt okej tycker jag.

Medans barnen varit borta har sambon både köpt blommor och bjudit på bio, samt följt med på Scrapbookingmässa... han är bra goo han...

Idag är humöret mer än under isen. Jag vet inte hur jag ska orka med vintern när kroppen redan är i krig med mig... Nu kommer de här upp och nerdagarna då sinnet åker berg- och dalbana. Just idag känns det som om jag inte kommer att orka en dag till... Men sånna dagar har jag haft flera av...

Nu fick jag i varje fall ihop ett par rader, nu ska jag ge mig i lag med disken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!