torsdag 29 oktober 2009

Måste till läkaren...

Befinner mig ju inte hemma men måste till läkaren.

Lillfjompan är sjuk. Lycklig men sjuk - se föregående inlägg.
Fjompen är sjuk. Kräktes ner hela badrummet här om dagen. Fick panik och skurade som sjutton... är ju inte ensam om badrummet. Och sen kom febern.

Jag är sjuk. Huvudet värker, halsen värker och febern rör sig i kroppen.
Måste till läkaren med hela familjen.

Undrar stilla om jag måste åka till min hemvårdcentral....
Vill inte åka dit. Så enkelt är det bara.

Får prata med de här om jag verkligen måste åka dit eller om detta kan fixas på annat sätt...
eller om jag kan få någon form av eskort för att kunna stilla min oro.

Suck vad livet är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!