torsdag 29 oktober 2009

Någonstans

Sitter någonstans i Sverige ikväll. Just nu är det rätt ensamt. Eller rättare sagt: jävligt ensamt och hela mitt hjärta gråter men jag får inte lyssna på dess gråt.

Jag har lärt mig nu och just nu, har min kropp och själ sagt att jag nog behöver vila. För att kunna hämta styrka...

Och nu är det mitt i natten. Jag måste sova.

Det är ju för tusan tur att jag inte lider av förföljesmani för då skulle hjärtat ha hoppas ut ur magen. Så mycket hände under den här tiden och nu ska jag bygga stenar för att rasera det jag önskar rasera och bygga där det behövs och det är en hel del

Nej, nu ska jag sova... Är "fantastiskt" . Bygga varje dag måste jag göra och ibland med nå men- det gör jag så gärna...

Nej, god natt, folks....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!