lördag 31 mars 2012

När jag var liten...

... älskade jag att titta på fotografierna av världens vackraste brudpar <3. Jag har alltid varit så stolt över mina föräldrar på något sätt. De har övervunnit problem, sjukdomar, 3 barn och är fortfarande gifta. Inom 1 år hade de klarat av att sätta bo: De träffades i oktober 1959, förlovade sig den 5 januari 1960, gifte sig den 20 mars 1960 och min äldsta bror är född den 19 september 1960 :) Vad jag är glad att just jag har världens bästa föräldrar:

Världens vackraste mamma <3

Världens vackraste mamma och snyggaste pappa  <3

Mamma och pappa med mormor och morfar på vänster sida
 och farmor och farfar på höger sida
Så vackra de var och är :) Idag är dom 70 respektive 75 år unga, pappa jobbar fortfarande nästan heltid "bara för att han vill". Alldeles för sällan säger jag till mina föräldrar hur mycket de betyder för mig. 

Jag älskar er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!