fredag 15 januari 2010

Trött...

Trodde inte det var möjligt att vara så här trött men motsatsen är bevisad. Jag är supertrött!!!
Det kan ju, helt uppenbart ha att göra med att jag bara sov 4 timmar inatt. Det vill sig lixom inte det där med att sova. Om jag så håller mig vaken hela dagen så somnar jag inte på kvällen... trots sömntabletter somnar jag inte heller... fattar inte...

Jaja...

Idag monterades mina fina bänkskivor :)
När jag piggnat på mig lite ska jag ta in sakerna i badrummet igen. Ville vara helt säker på att färgen hade torkat innan jag började ta in det som ska vara där inne. Jag har världens minsta badrum känns det som. Det är litet och nästan fyrkantig och på denna lilla yta finns det: toalett, handfat, badkar, tvättmaskin OCH en torktumlare... De ni! Lite backa in och gå ut principen gäller där inne. Torktumlaren hänger på väggen. Den är dessutom halvtrasig, dvs att den har värme men roterar inte... Jättebra...!!! Jag använder den ibland till att sluttorka kläderna och när jag fryser och vill sätta på mig någonting varmt. Någon som har en liten torktumlare att sälja??? Som tur var har i väldigt bra ventilation på toaletten. Det innebär att tvätten jag hänger på stången blir torkad över natten, i varje fall det mesta.

Så - nu är frågan om jag ska vila lite... Ja säger höfterna - nej säger resten... har fått lära mig att lyssna på kroppen nu så jag gör nog som kroppen säger så kan jag få lite gjort sen :) Tills jag tagit mig till vilan fortsätter jag att lyssna på världens bästa skiva - Paul Anka med "Rock Swings". Rocklåtar i storbandsjazztappning... Dansar (?), sjunger och ler :)



Tjing tjong...

2 kommentarer:

  1. DEN SKIVAN SKULLE JU MORFAR HA I JULKLAPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. hej
    Hur har du det.
    kram marie ch

    SvaraRadera

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!