lördag 2 juni 2012

Förbannad, ilsk, upprörd...

... och jävligt irriterad! Japp - så kan de senaste dagarna sammanfattas med ett par enkla ord...

Passar väl ihop med dagens väder... regn, blåst och 6 grader ute :( Men på med vinterjackan, de högklackade stövlarna och ut i regnet blir det hur som helst idag. Custom bike show - Sveriges största motorcykelutställning - har avnjutits i regn förr och kommer så även göras idag :~)... Sen i kväll blir det firande över det jag förlorat den senaste tiden - ja, ,faktiskt - firande av att jag förlorat någonting :) Det låter väl kanske konstigt men den som vet vad det faktiskt handlar om - firar idag med mig :).

Jag är så glad över att jag är jag och det jag åstadkommit, speciellt den senaste tiden. Frågade vännen om jag var lite störig och dum och om han blev arg på mig...? Men han svarade bara lugnt:
-Nej, man kan inte bli arg på änglar som lyser så kraftigt som dig. Är det någon jag aldrig kan bli arg på, vad du än gör eller hittar på, så är det dig. Du ger och skänker så mycket styrka, vetskap, kunskap och kärlek till de som finns omkring dig att hälften vore nog och du ska vara stolt över det du åstadkommit och du är värd all lycka och kärlek som finns i världen...

När jag får sådana uttal till livs känner jag att jag är på rätt väg som vågar stå för det jag står för, kämpar för det jag tror på och ger av mig själv till de jag tror på :)

Nu ut i regn och rusk - i vinterkläder den 2 Juni :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!