torsdag 29 december 2011

Det är förbaskat skönt...!

... på väg in i duschen.... man måste ju bli ren ibland.. haha... Jaja! Tar med mig kläder och i handen hade jag en sån där Skvallerblaska som jag köpt här om dagen men inte läst än. Tror ni att jag duschade? Nej... nej...

Väl stående där så utan att jag tänkt på det hade jag lagt ner en väldoftande badoljekula och hällt i badskum... För att duscha??? Hjärnan hade på något sätt där bestämt sig för att jag skulle bada. Ett undermedvetna kanske, jag vet inte. Kanske för att jag har haft ont i musklerna idag och att det brukar hjälpa med ett hett bad? Keine anung! Men det blev ett långt, skönt bad :)

Jag låg där i badet och läste om alla kändisar som jag inte är ett dugg avundsjuk på, snarare tycker jag att de är rätt patetiska faktiskt. Men ibland är det roligt att läsa om dom. Så det gjorde jag. Där i mitt högst oplaneraade men ack så sköna bad!

Men nu är jag ren i varje fall och det nyklippta håret är fixat med lite vax. Känns lite konstigt att ha en rufsig frisyr igen men jag vänjer mig nog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!