tisdag 6 december 2011

Vart jag mig i världen vänder...

... är en låt som lillfjompan introducerade för mig. Och jag föll för den precis som hon gjort. Kan man annat än att älska den?




En av fördelarna med att ha barn i olika åldrar är att man får sig blandad musik till livs och är man då som jag, total sucker av alla typer av musik, så tar man ofta till sig nya låtar. Av olika typer...

Och som det freak jag är så tittar jag på Idol och fastnar för en annan låt:


Originalet är sjutton så mycket bättre än den som framfördes i Idol och jag snöar in igen. Jag älskar den här typen av musik lika mycket som jag älskar rock...

Men det finns fler att fastna för... :)


Som den här... Man måste, måste och måste ju bara älska den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!