lördag 31 december 2011

Dumdidumdidum.... Mitt i sorg kan det komma förbi små glädjeämnen som biter sig fast. Det kan vara i princip vad som helst som triggar det. Oavsett händelser i livet så tror jag att man måste kunna se livets små glädjeämnen. När den förmågan försvinner tror jag människan är riktigt illa ute.

Det är ju lite konstigt att jag är glad idag av alla dagar då jag åkte på dom där f*ckin' ventilerna. Eller glad är väl kanske fel att säga. Tillfreds på något sätt. Den enda känslan jag kan jämföra det med tror jag är att det är som så efter att jag har haft sex (ja, faktiskt). Jag såg något idag som fick mig att le stort och titta storögt och det fick mig att känna mig bra och levande :D.

Sådana små saker får mig att må bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!