torsdag 29 december 2011

Förbaskade arm!

Jag har en högerarm som inte vill kännas vid mig!
Eller jag kanske ska säga att jag känner den allt för mycket.
Lyft armen... nehej... det gör vi inte!
Känn armen - oh, jo det gör jag ty den gör allt för ont.
Men samtidigt så känner jag inte delen mellan armbåge och handled.
Den sticker det mer i när den känns.
Helt plötsligt kunde jag inte andas då hela bröstet sprängvärkte och samtidigt "försvann" hela armen
innan den började sprängvärka.

Det är inte så smart att skriva då kanske... men det fungerar för tillfället i varje fall.

Jag har en känsla av att det blir doktorn i morgon för nu börjar till och med jag bli orolig.

Livet med herr Dercum är inte så lätt för jag vet aldrig vad jag kan förvänta mig...

En annan sak som just slog mig - hur fanken ska jag få av mig kläderna i kväll?
Vid sådana här tillfällen önskar jag att min hjärtas när fanns här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!