lördag 10 december 2011

Hur ofta sitter man inte här och stirrar på den blanka sidan och undrar vad man ska skriva om? Och sen struntar i att skriva för att det jag kanske skulle vilja skriva kanske missuppfattas av någon. Det finns ju de människor som tycks tagit som sin livsuppgift att missuppfatta allt som sägs eller skrivs... eller så handlar det helt enkelt om att dom satt sig själva i centrum så till den milda grad att de faktiskt inte ser att det inte var riktat till dem.

Ibland när jag läser bloggar så känner jag igen mig själv. Drar på smilbanden eller så kanske börjar dom peka nedåt. Ibland startar ett inlägg någonstans en tanke i mitt inre som leder till någonting. Ibland glömmer man bort vad man läst och ibland så kan man irritera sig till döds på någons inlägg. Det tillhör ju liksom bloggosfären.

Jag brukar inte ha "reklam" på min sida men idag ska jag lägga ut hela tre stycken:

Den första är för Norrtälje katthem som är med och tävlar om 50.000 kronor i Serlas kampanj om "Goda gärningar". Jag har själv varit på katthemmet, det ligger inte så långt från där jag bor. Om de vinner ska pengarna användas till en utegård för katterna och det behövs. Utrymme finns för utegården, ritningarna är färdiga - i princip är det bara pengarna som saknas:

Rösta på Norrtälje katthem i Serlas täving!


(OBS! Klicka INTE på bilden utan på länken OVANFÖR)

Den andra jag lägger ut är från Kalla tassar som gör en drive för hugade tattueringsbenägna med ett okej samvete:

Tatuera dig för 500:- som oavkortat går till Kalla tassar:

Och till sist en tävling för husse och matte på Kattfamiljen.se:

Kattfamiljen.se's jultäling

Det var väl allt för idag... kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!