söndag 15 januari 2012

Konstaterar...

... vid genomgång av mailen att jag har massor framför mig: Vilken ände ska man börja i?

Vi börjar med militärträningen på Military fitness... 10 ggr klippkort för endast 195:-. Man lär ju bli svettig så det är ju bäst att efteråt gå på en 60 minuter lång ansiktsbehandling med färgning av både fransar och bryn för det lilla priset av 279:- och medan vi ändå är inne i "ta hand om kroppen"-bagen så tar vi en aromatisk fotmassage (279:-) och fryser bort några vårtor (som jag inte har men bäst att kolla, det kostar ju endast 99:-). En tandläkarbehandling för 240:- går ju inte att tacka nej till!

Nu måste jag ju bli fin i håret så en lyxig klippning för det enorma priset av 180:- känns ju helt rätt och på tal om hår så tar vi även den där permanenta hårtbortagningsdealen på 3 (!) ställen med IPL (vad fanken det nu är)... inte så dyrt - bara 1990 :- går det ju på... Nu måste man ju vara hungrig så att laga en egen avsmakningsmeny med en mästerkock för det fascila priset av 890:- är ju i det läget ett absolut måste!
Det dåliga samvetet spelar ju efteråt så att dansa salsa i NY för 99:- känns ju effektivt mot det där samvetet och sen lite skön avslappning för 199:- i en infraröd bastu med detox-effekt blir nog bra :)

Eller man kanske ska ta och skaffa en föryngringsroller och ta bort rynkorna jag inte har? Den har även effekt mot de pigmentfläckar som lyser med sin frånvaro och för att inte tala om den skadade hyn? Endast 879:- går den på. För att inte frysa stoppar jag in mig själv i fleecefilten med inbyggda armar för 99:-. Att behandla den ålderssynsvaghet jag inte heller lider av verkar lite dyrt - 34.999 så jag tror jag hoppar det. Medan jag ligger där och myser i min fleecefilt passar jag på att införskaffa lite sängvärme i form av en värmedyna, 449:-. Men även en liten träningsdator för kroppsavläsning för 179:- till mig och en muminlaptop till en för stor unge för 299:-. Inte farligt pris alls...

Efter allt detta vilande är humöret på topp och det blir en kryssning för 2 med Medelhavstema för 980:- och senare i vår en resa till Madrid över en helg. Det kostar endast 1190:- för tusan. Billiga flygbiljetter för 199:- köpte jag tidigare...

Meeeen - efter lite lek på Lek Vegas för 100:- får det allt  bli lite kaffe för 29:- på cafe Häggränd. Passar medans jag ändå är i farten att köpa ögonfransserum för 285:- och ett skönhetspaket (inte för att jag behöver det) för 599:- och avslutar med en lunch med tillhörande dryck för endast 55:-

Fan - man blir ju urfattig av att bara läsa mailen nu för tiden ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!