tisdag 17 januari 2012

Med posten idag...

... kom detta:


Det är: Captain America film och XBox 360 spel som jag vann i en tävling som Pricerunner anordnade om vilken Actionfigur man skulle vilja vara och mitt svar var ju självklart - Fantomen! Snabbare än blixten, alla lyssnar när han pratar, vit vacker häst, en varg som husdjur, snygg outfit och så dricker han mjölk - som jag :)

Sen kom det ett brev från storprinsessan idag. Det innehöll 2 stycken kylskåpsmagneter med typiska Pepplescitat; Take time to smell the flowers (älskar ju blommor, tulpaner speciellt) och så Drink coffe - do things faster with more energy. Nu har jag faktiskt minskat mitt kaffeintag men det dricks fortfarande en del :). Sen var det Snökulor (marsipan med chokladhint), en Bert-groda, 10 stycken chokladhjärtan och ett så fint brev att tårarna började rinna. Helt ofattbart att jag denna underbara varelse är min dotter och att det är jag som har uppfostrat henne ensam till den person hon är! Älskar dig så min storprinsessa <3 !

Annars är dagen rätt ... gråtmild. Tur att det var idag brevet från storprinsessan kom idag för jag är helt nere och saknar så att hjärtat vill ta sig ut ur bröstet. Sen mår jag inte bra och mår bara illa idag igen. Men jag mår rätt bra i höfterna faktiskt och det är oerhört skönt. Det är ju synd bara att man inte kan använda dem...

Jaja... that's my life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!