torsdag 19 januari 2012

Mitt i allt...

 ... blir jag glad över bland annat 3 kommentarer jag fått om det jag skriver... de är skrivna på andra ställen så därför har jag kopierat in dem här för jag blev så oerhört glad över dem:

Catharina: uppskattar dina klarsynta reflektioner och beskrivningar...analogt med ditt resonemang, skulle jag annars vara extrem kvinnohatare idag, med ett ex som falskt anmält mig för det värsta man kan anmälas för, vilket jag utan vidare likställer med misshandel oavsett om den är fysisk eller psykisk. Jag skulle även hata mina egna döttrar och se dem som extremt odugliga, allt i enlighet med den utmålade bilden...vilken tur att man inte uppfyller den bilden:)
----
Snälla Catharina kan mitt ex få låna ditt intellekt bara en liten stund?
----
O ja jag är tjatig:) du är en underbar människa. Tack!

Jag behåller gärna mitt intellekt men jag kan låna ut lite goda tankar ett ögonblick eller två.
Jag upplever mig nog inte som klarsynt men det kanske är det jag är. Jag är en reflektor som inte tycker om orättvis behandling och jag försöker skriva beskrivande - det är lättare för människor att faktiskt förstå vad man skriver då.

Att få i skrift att man är en underbar människa värmer så oerhört.
Jag är endast mig själv för det är så här jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!