söndag 29 november 2009

Grannarna är inte riktigt kloka

Ibland är grannarna inte riktigt kloka.

Ovanför oss bor ett ungt par, det är säkert deras första lägenhet så jag antar att de inte vet bättre.
Jag vet dock att jag var sjutton så mycket klokare när jag fick min första lägenhet.
Nu har de haft skrik- och skrattfest i 2 dagar. Ja, men det kan man ju ha men jag fattar verkligen inte varför man måste skrika för... känns lixom inte som en trevlig fest.

I morse vaknade jag vid 7 tiden av att de slog i golvet! Typ med en hammare!!!
Jämna slag. Ibland lite snabbare och ibland långsammare.
Lääääänge....
Till slut slog jag näven hårt i väggen och äntligen slutade de...
Jag var såååå arg....

Sen är jag sur på min mobil....
Den stänger av sig.
Ibland får jag inte igång den alls...
Suck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!