lördag 7 november 2009

Look like her...

Ännu en Espen Lind låt... Tycker han är så bra, en riktig guldgosse. En norrman... ja, de kan ju faktiskt vara bra (hej, hej pappa). Och Storfjompan bor ju faktiskt i Norge... och har norsk pojkvän... så jag tycker inte illa om norrmän, tvärtom faktiskt - blodet flyter ju i mina ådror. Men det är ju inte därför jag lägger in denna låten. Nej, ända sedan Storfjompan fick en skiva med denna killen har jag tyckt om honom, ännu en sån där musiker som ständigt finns i min mp3.
(Nu är ju jag inte kille, så för min del får man väl byta kön då...)
Testar en ny modell denna gång, med texten rullande under... lättare för mig....



Lyrics | Espen Lind lyrics - Look Like Her lyrics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!