söndag 1 november 2009

Så förbannat förbannad!!!

Ja, jag är arg.

Jag är inte bara lite arg. Jag är väldigt arg till och med.

Jag är arg på alla som använder munnen som en glappkäft. Jag är förbannad på att folk tycker sig ha tolkningsföreträde till saker man sagt eller skrivit. Tänk så fel det kan bli....
Snälla människor, lär er för tusan att läsa hela meningar och hela svar. Tar för givet att det är något jag sagt som är grunden till sista vågen och jag är så trött på det.
Att kommentera typ något i små korta meningar på typ FB är rätt roligt och många gånger undrar man vad som står, vad man skrev eller vad någon sagt. Och innan man då sprider det vidare kan man ju kolla vad som faktiskt står. Fan, hur många gånger skulle inte Thomas ha varit miljonär i mina ögon om jag faktiskt inte hade vett att fråga honom om de där vinsterna eller vad tusan som helst...

Jag blir så ilsk och jag är så trött på ilska. Jag är trött på att ha pulsen uppe i 120 och känna hur mitt i vanliga fall väldigt låga blodtryck är högt, riktigt högt. Hjärtat är som om jag har tagit en superdos med Efedrin. Och jag som inte ens har något Efedrin...

Hatar, hatar och hatar detta. Vill hitta tillbaka till min vanliga, glada och spralliga Pebbles.

Hallå - vart är du? Kom tillbaka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!