söndag 1 november 2009

Ångestladdat!

Idag har varit en jobbig dag. I själen. Rannsakar mig själv och undrar vad jag egentligen gör för fel med mitt liv. Varför jag är som jag är och gör som jag gör. Säger de saker jag säger och tänker de tankar som jag tänker. Jag ska göra mig en ny tatuering som innefattar de saker jag älskar så enormt här i världen. Den ska symbolisera de drömmar jag hade och det jag mist. Jag kommer att bära den med mig för alltid då den symboliserar den största av kärlekar.

Har tränat min kropp idag. På ren adrenalin har jag ansträngt mina sargade muskler. Vet att jag inte ska göra så men idag var jag tvungen att motarbeta ångesten och smärtan i hjärtat. Den enorma smärta jag nu känner i mina muskler minskar i varje fall det onda i själen en liten del.

Nu ska jag gräva ner mig och låta mig komma till ro. Ta tabletterna och segla iväg på vågen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du gärna lämna en kommentar. Din e-postadress visas inte om du kommenterar. Jag har rätten att välja om jag kommer publicera din kommentar eller inte. Oftast lägger jag ut den men det finns tillfällen då det inte passar sig. Ha det gott!